What you sow, you will reap...


Maste ibland bara paminna mig sjalv vad som ar mitt livs grundpelare. Karma! Jag har varit lite vissen den senaste tiden. Manga olika andledningar och ibland blir man bara ledsen att allt ska vara en san borda. Inget flyter pa utan man ska behova gruva sig hundra ganger om innan man far pusselbitarna pa plats. Ibland ar det latt att mota motstand med motstand, vilket jag verkligen inte stravar efter. Vad hande med den akta godheten? Men ju mer motstand man moter desto viktigare ar det att vanda den andra kinden till. Vad hande med viljan att gora gott utan att krava nagot tillbaka? Som allas var alskade Buddah sa: Vi ar resultatet av alla vara tankar!
Vill tacka min fina syster Jenny for att alltid ge mig positiv energi och for den fina laten du gav till mig pa din blogg. Jag vill bjuda pa den har ocksa, sa lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0