Till we meet again

Funderar mycket pa min far den senaste tiden. Saknar och undrar. Hur har han det dar uppe egentligen? Cyklar sakert en del, spelar badminton och kort med mormor och morfar kvallarna i anda. Haller ett vakande oga pa brorsan! Kanner hans narvaro var eviga dag. Var takflakt far ibland tokspel har hemma och startar och stangs av om vart annat. Har fatt for mig att den ar pappa som vill paminna mig om att han fortfarande finns med mig och han bar mina bordor. Av nan konstig anledning tittar jag alltid pa klockan just nar den ar 9:11, nar jag springer pa lopbandet rakar jag titta pa tidtagaruret precis nar det gatt 9 minuter och 11 sekunder. Jamt, varje dag. Kan det vara pappa manne? Jag tror det. Bilden ar tagen nar jag var 3,5 manader gamal med min gamle far bredvid mig. Pa natt konstigt satt nar jag tanker pa min pappa ser jag mig honom just sa har, ikladd sina vita tempelklader. Han ar stark och frisk igen. En dag skall vi ater traffas pappa
Njut av de dina sa lange du har dem. Sag det till dem precis var enda dag hur mycket just dem betyder for dig. Man vet aldrig nar man tar sitt sista andetag och nar man mer an garna hade velat krama om. Smeka en kind. Bara en gang till!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart det är din pappi som håller koll på dej! Kramkram...längtar efter er

2012-10-02 @ 08:29:29
Postat av: susanne

söta lilla docka. O vilken fin tid coh vilken fin pappa ni hade och har.
Kramar från mamma

2012-10-02 @ 20:41:16
URL: http://margitohlsson.blogg.se
Postat av: Carran

Josse, så fint du har skrivit om pappa. Jag sitter med tårar i ögonen när jag läser. Jag hade en sån stark dröm om pappa härom natten, det var nästan som det var på riktigt. Efter det har jag tänkt mycket på pappa. Jag vet att han är hos oss hela tiden<3<3

2012-10-02 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0