Pilutta mig...

Bidde visst ingen praktik idag. Min huvudansvariga syrra messade mig precis nar jag skulle sippa morgonens forsta kopp kaffe tidigt som attans i morse och sa att hon ska vara "on call" idag. Kanske att jag far dyka in dar idag nar jag minst anar det. Naja, sa kan det ga nar inte haspen ar pa. Jag fick snallt ga och joina mannen och hans snarkningar for nagra harliga minuter innan Noah kom inskuttande och ville ha sina parons fulla attention. Ok, laddar batterierna for 2 pass nasta vecka istallet. Den som vantar pa nagot gott... Bjuder pa en liten video pa 2 av mina karlekar. Bart och lillan snackar lite och lillan tranar pa att saga Nono. Urgulligt! Halsbandet valde Noah ut till sin lilla syrra i helgen nar han och jag var pa gallerian en svang. Han var sa sot som bara var intresserad av att lillan skulle fa natt fint. Ok, han ville ocksa ha ett armband, men efter lite overtalning gick han med pa att det var ganska flickigt. Han fick en ballong av en clown i stallet och blev sjalaglad for det. Vi hanger pa lekplatsen for resten av dan tror jag allt. Ungarna haller pa att ga barsarka gang inne pa Noahs rum. Noah har byggt varsta berget av alla tecken, kuddar, mattor och leksaker han kunde hitta. Madressen ligger visst pa toppen med lillan akandes kana nerfor. Ungar alltsa! Sa lange de ar glada sa far de gora nastan vad de vill. See ya later aligator/ Jojo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0