Mamma, whipe my rumpa!

Så lät det inne ifrån toan alldeles nyss! Noah var visst klar med morgonens "dirty jobb" och ville ha sin mammas hjälp att slutföra projektet! Annars njuter vi som galningar nu när temperaturen inte är fullt så stekande het här borta! Blir lite fler prommisar och lek på lekplatserna i vårt underbara grannskap. Noah cyklar och leker emellanåt själv med granntjejerna. Är allt lite nervös ibland och kikar ut på honom då och då. Han börjar visst bli stor, inte bara lång och ståtlig, men egen! Var på ett besök hos tandläkaren med båda barnen igår och de var så duktiga båda två! Inga hål och vi fick toppbetyg på barnens tänder! Lättnad! Har provat att göra min egna hemmagjorda grekiska yohurt och gud så himmelskt gott det blev! Ska bjuda på receptet när jag kan blogga från datorn igen. Lillan pillade visst lite på den här om dan, så nu är allt mina när man är ute och surfar! Ok, nu kallar gymmet på mig så då är det dags att hoppa i mina gymkläder och pressa järnet! Får införskaffa handskar snart då jag börjar få såna dära riktiga karl-händer, hårda och räliga! Eller också får jag sluta träna så hårt ;) Eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0