Finally

 
I'm gonna do what I do the best - Nrsing!
Nu har jag antligen fatt klartecken fran alla hall och kanter att jag Josefine far "lov" att praktisera som syrra (Amerika ar ett valdigt byrakratiskt land om ni inte visste det redan. FBI har till och med haft nagra fingrar med i leken!). Jag borjar, I MORGON! Jag maste erkanna att jag ar lite nervos, men bara det ytterst lilla. Jag kan ju det har, har ju bra erfarenhet i ryggen. Kirurgisk akutvard ar inte fy skam inte. Jag kanner bara: Bring it on! Jag kommer borja med ett mastodontiskt 12 timmars pass (07:00-19:30), vilket ar sa man jobbar har borta. Vi far se hur det gar, men optimistisk som jag alltid ar sa kommer det ga lysande. Jag har fatt trana pa CVK, katetrar, blivit legitimerad i HLR for vuxna och barn sa nu jaklar ar jag redo. Klart att det hade varit roligare om jag hade fatt betalt for det jag kan gora bast, men forhoppningsvis kommer detta oppna upp nya, frasha utmaningar for lilla mig Notera att jag har mitt stetoskap redo runt halsen, mina patienter ska namligen fa sig en fysisk genomkorare var 4:de timme. Stoke- och hjartavdelning here I come! Lyckonska mig lite ar ni snalla! Aterkommer snarast med rapport om hur min forstadag som syrra i USA gick till :)

Kommentarer
Postat av: susanne

Grattis syster Josefine och lycka till!
väntar på fortsatt rapport.
kram från mamma

2012-10-03 @ 10:34:50
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0