Sibling love

Ja, vad kan man annat saga an karlek. Jag ar sa fruktansvart tacksam for att jag fatt aran att bli dessa 2 sotnosars mamma. Klart att man ibland skulle kunna slita av sig haret da ingen av de lyssnar, hittar pa hyss och kivar da och da. Men mitt upp i alla kallabalik som smabarnsmor sa slar det an: Sa mycket karlek jag ar omringad av. Kanske att nummer 3 far komma och joina oss i var allaredan ganska tokiga vardag? Jag menar, det kan ju liksom inte bli mycket mer kalabalik har hemma! Bart kopte nya tofflor och pyjamaser till barnen i helgen och nar jag kom hem sa satt de i soffan och mos alla tre. Noah fragade mig haromdan om han kunde fa 13 systrar till. En annan dag fragade jag Noah vilken av hans klasskompisar som var hans basta van. Han svarade sjalvklart: My sister is my best friend! Klart!
Noah ar glad for att rita och lillan hjalper garna till.
Jag ar verkligen rikt valsignad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0