Dig in!


Bjuder pa nagra bilder som var tagna ganska precis en manad sedan, namligen den 21:de Maj nar vi firade varldens finaste, gladaste lilla larka pa hennes alldeles egna ett-ars-kalas. Ojojoj som hon hogg in i den dar alldeles chockrosa tartan och lite snopen var hon noh allt att fa lov att ata allt det dar sjalv. Men egentligen undrar jag hur mycket som egentligen hamnade i magen, med tanke pa hur hon sag ut efterat. Men roligt hade hon och vi! 
Att oppna presenter var ocksa en hit...men kanske allra roligast av allt var papprena och snorena. I min egenknapade ballerinakjol glanste hon som den finaste parla, var fina lilla Delilah.
Men den basta presenten av de alla var att ha dessa 4 damer fran Sverige pa besok. Farmor Jolene sitter har och underhaller de medans jag forsoker mingla rundor med de andra gasterna. Men ack vilket tomrum ni lamnat tjejer, ni fattar inte hur mycket vi saknar er. Kan ni tanka er att dessa kvinnor flog hit fran andra sidan jordklotet bara for att fa vara med pa lillans kalas och sa klart uppleva USA, men forsta sa jakla lyckligt lottade vi ar att ha sadana har underbara familjemedlemmar. Jag alskar er sa mycket att hjartat spricker!
For ovrigt dag 4 idag pa min detox och det gar fin fint. Huvudvarken ar nastintill borta och kaffesuget obefintligt. Trott emellanat som en gnu, nastintill att jag vill ga i dvala, men kanner verkligen att jag gor nagot riktigt bra for min kropp. Kor en dag i taget principen fortfarande, far lyssna pa kroppen och se hur lange den vill ga med pa de nya reglerna. Om ni inte har hort tala om det tidigare vill jag tipsa om Max Gerson och hans satt att bota cancer, med just dessa grona harliga smoothis jag numera insuper varje dag. Jag ar sa glad att jag har hittat hit, sa enkelt alltsa att kunna ge sin kropp sa mycket bra och nyttigt pa detta satt. Helt otroligt vad frukt och gront har for effekt pa var kropp. Tyvarr ar det en kunskap som gloms bort mer och mer i ett samhalle dar allt bara gar snabbare och snabbare. Idag vlev det en vitaminbomb med broccoli, radisor, selleri, gronkal, ingefara och bar till frukost. Hade nog tagit mig 4 timmar att knappra pa allt detta, men vips pa 2 roda gor det underverk for kroppen. Nu ska jag fixa i ordning barnen for skolavslutning for Noah. Det blir kalas for foraldrar och syskon och jag maste kopa cupcakes. Gott ska det vara for de sma minsann! Njut av livet och glom inte bort att ata mer gront. Gront ar skont mina vanner, sa ar det bara!  

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilka underbara bilder!

2012-05-24 @ 20:34:47
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Susanne

Underbaraste och sötaste Dilly Dilly Dejan.

Skönt att vi kunde gratta lillfian!

kramar om er

2012-05-25 @ 22:13:32
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0