Bikram


Ojojoj, vilken motion mina vanner! Nu nar mina fina tjejer fran Sverige lamnade oss i mandags har jag sa klart varit mycket ledsen. Jag behover jobba med mig sjalv en smula och behover hitta kraften inom mig. IGEN! Jag kom pa att min granne Tatum snackat om bikram yoga och hur hon verkligen alskade det. Jag fragade henne om jag kunde folja med pa ett pass och sa igar kvall och sagt och gjort fick jag antligen prova pa denna yoga form. 90 minuter tuff yoga i 35 grader, urskona ovningar och fokus pa det inre rummet. Me like it a lot. For 20 dollar far jag trana hur mycket jag vill i 2 veckor. Pa lordag ska jag folja med Tatum igen och jag langtar redan kan jag meddela. Maste bli battre pa att dricka vatten dock for mitt i passet kom sa sakteliga huvudvarken from hell intagande. Jag vet sa klart varfor! Vatten ar en dryck som vi tar for givet, men ger oss sa mycket liv och gor oss sa gott. 1000 kcal branndes under kvallens pass, minst. Som jag svettades alltsa, omg. Det basta med det hela var att man tvingades att slappa allt, fokusera pa vad du gjorde har och nu, tack vare alla knasiga poser kroppen tvingades ga igenom. Me love it a lot alltsa! Nagot jag rekommenderar alla att prova. Nu kallar mina busungar pa mig och magen ropar efter frulle.  

Kommentarer
Postat av: Margit

Så kul och bra det låte. När jag gjorde yoga i skolan var det jätte jobbigt men det var inte så varmt. Men kul var det :D

Pusss

2012-05-19 @ 00:02:15
Postat av: Carran

Låter härligt, skulle jag allt vilja prova på:)Jag ringer på Skype imorgon (söndag) så kan vi snacka:)

2012-05-19 @ 22:09:10
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Låter som bra träning!

2012-05-20 @ 10:13:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0