You are the sunshine of my life...


...and I will always be around!
Sa har ligger det till! Var lilla flicka blev 11 manader gammal igar. Jag bara satt har och slappa och funderade pa vad jag skulle skriva om idag. Satt och redigerade lite filmer pa lillan och kom pa att fasen, lillan blev ju 11 manader igar. Jag forstar inte hur fort det gar. Att det sen ar den 21:de Mars idag fattar jag heller inte. Varen och sommaren star framfor oss, var det inte nyss nyarsafton? Ja, knasigt ar det nar man tanker pa hur fort det gar. Nar jag tanker pa att jag nyss lag pa BB och ut "flog" en liten liten prinssessa for snart ett helt ar sedan, far jag gashud over hela kroppen. Kanns som igar, fast flera ar sedan pa en och samma gang. Har man en gang fott barn sjalv, kanske man kan forsta denna konstiga kansla, en ekvation som inte gar ihop. Hur som haver ar jag oerhort tacksam for att Delilah valde just mig som mamma. Vi hor ju ihop, hon och jag. Hon sprider gladje har i varlden, gor den en liten mer underbar plats att leva pa. Ojojoj, maste borja forbereda 1 ars kalas pa riktigt snart. Vad tror ni om Cupcake-inferno? Nu kallar gymmet pa mig och jag kan inte undvika dess stilla uppmaning. Pa med gymklader och pa med flaset Josse, har ska vi branna fett deluxe varianten. Njut av er dag vart ni an befinner er. Var dag her precis borjat och jag ar nyfiken pa att se vad just denna dag har att bjuda pa. Kaka er matt pa denna dagens ratt, da blir allt fett och ratt pa alla satt :)  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gratis lilla princess Dilly på din 11-månaders dag coh tänk var tiden går snabbt.

Det var ju igår jag var doula när hon föddes.

kramar

2012-03-21 @ 19:17:14
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Det är sjukt det där.. Man tycker verkligen det var NYSS dom små kom. Vår casper blir TRE(!) på måndag! Helt sjukt!



Grattis på elvamånaders dagen!

2012-03-22 @ 09:10:18
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0