The secret...


Idag ar jag overlycklig da jag fatt ytterligare ett mycket gladjande besked. Jag vill inte beratta for mycket innan allt ar klappat och klart, men det kan innebara att jag kommer att behova "scrub-in" inom kort. Forsta, jag har helt lagt ner tanke och energi pa detta men fortsatt att affirmera sa klart. Har haft det skrivet pa en tavla i koket och tanken har ibland da och da brunnit for att min onskan skulle sla in. Annu en gang har jag fatt klart att jag kan hemligheten och universum svarar mig ytterligare annu en gang. Ahhhh....underbara kansla alltsa

Annars har jag sa klart kort ett alldeles energiskt skont step/styrka pass och ni skulle sett sa svetten lackade. Min granne var dar idag med och det ar verkligen sa mycket roligare att ha en traningskompis. Forsokte mig pa lite lop efterat,  men foten sa ifran. Knatade lite snabbare bara. Hoppas det snart gar over, for jag har verkligen spring i benen och lite lop-abstinens faktiskt. Barnen har varit ute i tradgarden idag och busat. Maste inforskaffa en liten pool bara da det branner pa rejalt numera. Idag skulle vi fa den forsta 90 F (32 C) dagen for i ar, sa ni kan ju forsta att vi behover kyla ner oss med en pool. Bart och jag ar bjuda pa "Barage" (Las: Garage och Bar) hos nagra vanner och Barts syster Amy passar kiddsen. Bart kor och jag ska njuta av nagra kalla minsann. Underbara helgen star framfor vara fotter och jag ser fram emot att se vad den har i sitt skote denna gang. Karlek vanner! Affirmera mera!  
Noah buskorv njuter av sommaren pa sitt lilla sarskillda vis. Badshorts och chill pa sin splitternya 3 hjuling. Han paddlar pa bra. Jag satt och bloggade precis utanfor huset sa jag kunde halla koll pa honom. Som jag njot, lugn och ro, lillan sov, Noah var underhallen och inte en bil rullade forbi. Det far garna fortsatta i detta lugna tempo for min del.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sötaste mormors egen Dilly!

Saknar henne och hennes söta nacke.

Noah är så himla söt och vilken fin cykel.

kramar till er alla och berätta snart hemligheten

mormor

2012-03-31 @ 15:39:56
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0