Superstrong


:) Hehehe...kanske! Kanner mig sa i alla fall. Idag stod jag redo framfor step-bradan tillsammans med min granne Stephanie och korde step kombinerat med styrka och jag gillade det skarpt. San energi jag levererade genom precis hela timmen. Skuttade med varsta flinet i fejan och korde 100%. Hade lite spring over sa efter passet hoppade jag pa lopbandet och korde 2 km lite latt sa dar en 10 minuter. Kande dock att min vrist sa ifran, sa det fick racka for idag. Har haft ont i min lilla fot, inte natt fruktansvart mycket men anda sa att det har stort mig lite grann, sedan i mandags. Formodligen bara lite overanstrangd sa jag far ligga lagt med lopningen nagra dagar tror jag. Kopte nya Under Armour brallor haromdan som invigdes idag. Bara ett par enkla, men ack sa skona, loparbrallor helt enkelt. Vet ni vad, kanner mig for forsta gangen snygg i ett par sadana byxor och inte som en stoppad korv. Den kanslan ar svar att overtraffa. Sa jakla gott. Vet ni vad det basta ar, jag har sjalv fixat det. Det anda som jag gjort ar att jag atit en massa god mat med en massa smak, farit till gymmet stup i kvarten och svettats nagot kopiost. Men detta ar bara borjan. For trots att man tranar och ater sundare, sa ar det bara ett plus att man tappat nagra extra kilon man gick och bar pa. Motionera ar nagot ALLA manniskor ska gora for en stark, sund och frisk kropp. Hjartat och sjalen kommer att tacka dig.
Solen skiner fran en bla himmel, sa har ar det jag som ska njuta av solens varmande stralar pa min hy. D-vitamin- ladda ocksa kallat! Dilly hoppade just ner i bingen, hoppas nu bara att Noah ar med pa mina inte sa aktiva eftermiddags-planer. Mmmmm...livet ar helt enkelt for jakla underbart!     
PS: Receptet pa Broccoli-cheddarsoppan finns har som jag sa klart har hittat pa Pinterest!

Kommentarer
Postat av: s

Du har en vilja av stål och det har du bevisat gång på gång.

Ses snart finaste Josse

kram

2012-03-30 @ 08:51:12
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

You are an inspiration <3

2012-03-30 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0