Spinning - check!


Sitter nu har lagom mor i kroppen efter dagens pass som blev 1 timmes spinning. Mycket sta i sadeln idag vilket sa klart kanns gott i gluteus maximus just nu. Vi har alla 3 atit god lurre som blev over fran gardagens middag, chicken nuggets. Supergoda, supernyttiga och helt utan ackliga tillsatser, senor och annnat 'gott' som garna hamnar i massproducerade nuggets. LCHF sa det bara ryker om det, eftersom de ar pannerade i bade sesamfron och mandelmjol. Till och med min valdigt petiga son gillade de. Tillbehor sasom celleri, gurka, morot, korbarstomater samt en egentillverkad supergod dippa. Ja, ibland ar det bara lite finger-food man pallar ata. Tips fran coachen alltsa!
 
Till och med min lilla fiskorv pillade i sig de dar sma bitarna minsann. Desto mer pillmat, desto mer ater denna lilla tos. Hon var lite trott har minsann, men alltid lika glad och medgorlig.
Annars sitter jag har och ar lite "bumbed out". Har fatt lite daliga nyheter vad galler framtida jobb har borta. Jag har ju inte jobbat pa snart 3 ar, da 2 barn kommit till varlden och jag sa klart lagt krutet pa de. Men nu nar man ar redo att borja jobba, har en bachelor i bakgrunden och 14 manaders akutvards erfarenhet sa raknas man helt enkelt inte. Ja, jag kanner mig bitter idag. Till och med Josse kan vara bitter ibland. Bitterfittan Josse, that's me! Kanns som om jag trampar i geggamoja och kommer ingen vart. Jag ar en valdigt explosiv person, som garna vill att allt sker har och NU. Kara nan, ge mig styrka nagon innan jag tappar fattningen helt! 

Kommentarer
Postat av: Carran

Ge inte upp SIS, kämpa på så kommer det lösa sig till slut. Go Go Go :)

2012-03-08 @ 07:34:47
Postat av: Jenny

Fiiin mat sis. Kanske det är ngt annat du ska göra just nu, eller sök till ngn privatvård, SPA, plastikkirurgi - sitta i receptionen lr nåt sånt. Kämpa på och låt ingen annan stoppa dig.

2012-03-08 @ 09:56:44
Postat av: Ida

förresten vilken fin bloggdesign du har nu!! :):)

2012-03-08 @ 21:29:40
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Ser jättegoda ut! Är dom svåra att göra? Har en super petig son.. haha.. :)

2012-03-08 @ 21:34:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0