Noah's 1st bday party all by himself...


Det var visst bara Noah som skulle pa kalas igar, helt sjalv utan mamma och pappa, hos tjejerna i huset bredvid varat. Hans ogon stralade av lycka och hela han var glad. Jag fixade en liten present och han gick till och med pa att posa lite for sin mamma strax innan jag lamnade honom. 3 timmar utan Noah, vad skaulle vi gora? Bart, jag och lillan stack ivag och kaka lite texmat och tittade pa lite affarer. Nar jag hamtade honom hade han fatt en pase med godis och allt hade gatt hur bra som helst. Noah borjar minsann bli STOR sarskillt nu nar han varit pa sitt livs forsta barnkalas helt pa egen hand.  

Har sitter jag och lillan och kakar jordgubbar pa kalaset tidigare pa dan. Lillan gjorde det med hela kroppen som ni kan se, tryckte in de dar gubbarna och bara gluffsade i sig. Idag blir det en lugn dag pa hemmaplan. Kanske att jag tar en loprunda ute i kvarteret, men annars blir det bara pyssel och sant med symaskinen. Pussar och kramar mina vanner

Kommentarer
Postat av: Jenny

Guva söt Nono är! Puss

2012-03-11 @ 20:16:26
Postat av: Margit

Så Uunderbart fina barn du har Josse!

Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar de, de betyder verkligen allt för mig!<3

2012-03-11 @ 20:53:47
URL: http://Margitfang.devote.se
Postat av: Anonym

O vad söt Nois är och så stor han blivit. Jag älskar honom oerhört mycket och är så stolt.

Fina flipflops han har.

Goaste Dilly är helt underbar då hon äter jorggubbar med sådan entusiasm.

Snygg mamma är också för den delen.

Kramar från mormor

2012-03-11 @ 22:02:13
Postat av: Carran

Sötaste killen ever alltså, han e stor nu ju:)

2012-03-12 @ 17:56:55
Postat av: Ida

Sockersöta Noah !!<3 tom med ett leende... ;)

2012-03-13 @ 21:42:56
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

stora gossen! Så fina ni är allihopa!:)

2012-03-13 @ 22:08:12
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0