Lambada...


...kan jag nog fortfarande spela pa gitarr om jag sa hade en i narheten. Har spelat just detta instrumnet flertalet ar i min barndom tillsammans med bastaste lillasyrran Carran. Fraga mig inte, men nr jag var cirkus 12 jordsnurr ville jag promt lara mig denna lat, sa min larare Kaj tragglade nog flertalet veckor for att fa min onskan att komma till uppfyllelse. I samband med att den satt, skulle jag delta i en talangjakt med just denna lat och jag tranade och tranade. Sa pass att den fortfarande sitter som ett smack an idag. Heheh...roligt det ar egentligen att minnen kommer till liv via musiken.  

Kommentarer
Postat av: Liw

Är inte den jättesvår att spela? Imponerande att bara komma ihåg så där :-)

2012-03-09 @ 10:35:35
URL: http://Http://liwetochvardagen.se
Postat av: Carran

Haha, sicka minnen allts, o duktiga var vi:)

2012-03-09 @ 12:30:37
Postat av: Susanne

Kommer ihåg Kaj och ert tragglande.

men det var värt allt ifrån min sida alltså

kramar om er

2012-03-09 @ 19:30:13
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0