Klassfest...


...och disco, 10 eller 12 ar nagon gang sa borjade den har laten bli popular bland mina kretsar. Det roligaste av allt var ju den dar speciella dansen som precis varenda en kunda. Sa fort DJ:n satte pa denna sa hoppade alla upp dar de satt bankade runt dansgolvet da det formodligen var en tryckare precis innan. Min syrra Caroline och jag tranade in movsen hemma pa vardagarna sa att man inte skulle missa detta som var hojpunkten pa vara discon. Jag fick lana min storasyrra Jennys knastrumpor nagra ganger, ni vet de dar som gar over knana och fatta att man kande sig som den coolaste som Gud skapat. Snart fick jag mina egna strumpor av mamma och jag kunde nog inte bli gladare. Jenny fixade sminket och frillan och ojojoj sa cool alla tyckte att jag var for att jag hade en storesyrra som gick pa hogstadiet och fixade mig. Ja, minnena bara vackts till liv har borta och jag kan halla pa ett tag och traggla. Men detta var mitt bidrag till dagen Musikutmaning inne hos Liw     


En parentes och reflektion over gardagens lite deppiga inlagg om trotsiga barn: Noah somnade mot min axel och sov sakert 2 timmar i gar eftermiddag. Han tar ju inte tupplurar pa eget bevag nu mera, om han nu inte somnar i bilen eller sa, sa han behovde nog vila lite. Jag fick ladda mina mamma-batterier som just igar kandes som om de var nere pa noll. Nar han senare vaknade var han pa stralande humor och han och lillan busade och lekte sa fint ihop. Jag brande middagen men hey, det ar bara varldsliga saker, med tanke pa att vi alla var glada och fulla av ny harlig positiv energi. Nu ar det en ny dag och nya utmaningar sa framfor oss. Spinning nu om 30 minuter sa nu maste jag kila :))) 

Kommentarer
Postat av: Carran

Haha, jag minns det så väl och vi var så coola:) rliga minnen och låten är ju faktiskt riktigt bra;)



Jag är precis hemkommen från ett spinningpass, inspireras ju av dig:D



Vi kan skypa i helgen kanske, ska till smöris en sväng så jag lånar pontas data, saknar er ju.



Krama alla från mig<3

2012-03-07 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0