Go kansla all over again...


...och jag tror banne mig jag ar en liten "gym junkie" for sa mycket jag hanger dar borjar jag nasta tror att jag ar beroende. Idag blev det 7 km intervall-lopning pa 43 minuter vilket inte ar illa pinkat for den lilla tjockisen som nyss bodde i mig. Korde till och med lite skona squats, launges, thrusters och rodd i planka innan jag gav mig. Hade nog kunnat fortsatta ett bra tag, men hade 2 tossingar pa barnpassningen som snart ville ut och rasta sig pa lekplatsen lite. Denna gang fick vi sallskap av kusin Caden och behover jag saga att de var som apor ur bur eller natt liknande? Killarna lopte amok efter ca 45 minuter och kilade ivag, fort som attan, men som tur var var Cindy aningens snabbare och fick fatt i dem efter ett tag. Innan dess holl Delilah lada hon med och skulle upp och ner for rutchkanan precis hela tiden, tokfian. Ja, sa man kanske kan kalla timmen pa lekplatsen med dessa 3 huliganer som fortsattningen pa gympasset fran i morse! Pjuhhh sager jag bara... Go helg mina vanner, for det ska vi verkligen ha! Nu vantar legopussling med goa Noah medans lillan slummrar och tar igen sig en gnutta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0