We are family...


Idag har min fina lilla Delilah Rose Maria Mendonca fatt sitt underbara namn inskrivet i livets bok. Hon har aven fatt en liten valsignelse och det glader mitt hjarta sa. Hela var familj har borta kom till kyrkan nu idag och gladdes att fa narvara, kande karlek och gladje fran var och en av dem. Delilah hoppade glatt runt fran famn till famn och Noah satt bredvid Caden och skotte sig sa fint.

Ja detta ar vad livet gar ut pa, familjen och relationerna vi har till varandra. Banden vi har oss emellan kommer aldrig att forsvinna. Kan man bli annat an stolt over att se mitt livs verk, min egna familj, sa har fina som vi alla var idag?

Delilah var sa fin i sin fina, vita klanning. Man kan inte annat an att le nar man ser denna Guds lilla tos. Wow sa enormt rikt valsignade vi ar att fa ha henne i vara liv.
Vi firade min lilla fodelsedag (jag ar ett litet aprilskamt helt enkelt) samtidigt nar vi anda hade alla samlade. Vi bjod pa farska croissanter, goda palagg, farsk frukt, potatissallad och den lackraste chokladtartan ever. Bjod over mina helt underbara grannar Tatum och Kyle med 3 barn sa 30 pers blev det nog till sist. Parkerade oss i var park har i grannskapet da vadret fortfarande tillater utehang. Bara en massa snack, skratt och umgange helt enkelt. Sa himmla trevligt och jag kan verkligen inte vara gladare over att var familj har borta ar sa stor och har karlek sa det racker och blir over.

Noah har atit tarta med precis hela ansiktet. Sa glad att fa leka som en liten galning med alla sina kusiner.
Han alskar verkligen granntjejerna. Cloe kor omkring Noah och han alskar det.

Kommentarer
Postat av: susanne

Grattis lilla Dilly till din välsignelse och din namngivning.

Vilken härlig fest och vilka fina barnbarn och fina föräldrar.

sötaste klänningen Dilly har

kramar Mamma

2012-03-26 @ 10:48:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0