Etf fang med solsken...


...fick folja med mig hem fran affarn igar. Solrosor ar i alla fall nagot jag valdigt sallan unnar mig, men de ar ju sa vackra och haller hur lange som helst. Man blir helt enkelt glad av solsken i livet :)
Idag har vi varit pa lilla Johns 1 ars kalas ute i en park precis bara runt husknuten och jag kanner mig helt upprymd av positiva energier fran alla underbara manniskor som jag traffat idag. Fodelsedagsbarnet ar Bart's goda vans lille kille och det det var roligt att se honom ata tarta med hela ansiktet. Annars minglade jag med de flesta, spelade lite basket och hade det himmla trevligt. I eftermiddag ska jag och Noah over till min rara granne Tatum och hennes dotter Peyton som fyller 6 ar idag. Ja, manga klalas sa har i borjan pa aret med bara en massa skoj for oss. Delilah charmade varenda kotte och ni kan tro hon somna pa 2 roda nar vi satte oss i bilen. Hon sover nu gott min lilla gladjespridare. Noah hade roligt med sin jamnarige van Brody. Horde honom jaspa nu nyss sa jag tror aven han ar pa vag att ta en liten tupplur.
   
Annars kanner jag mig helt over-endorfinerad efter ett super-pass pa gymmet tidigt i morse. Med lite intervaller pa 20 minuter, som for ovrigt ledde till ca 3,5 km kan jag saga att svetten rent av sprutade. Korde lite vikter som vanligt och lyckades slita min kropp darifran efter en timmas intensiv och helt maklalos traning. Det ar grejer det mina vanner. Men en lunch bestaendes av god yoghurt, en massa harliga skogsbar, valnotter och hasselnotter, en knivsudd stevia kanner jag mig nu som sundhetn sjalv. Okej, en chimichanga slank ner pa kalaset men det kunde jag ata med gott samvete kan jag meddela. Nu vantar lite loppis och annat trevligt for denna mammin. Njut av livet mina vanner, gor varje minut till en oforglommig sadan :) Karlek i overflod 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0