Summer camp


Nu ar det sa igang, 7 veckors skola for Noah med bus, lek och en massa kompisar. Han verkligen alskar att ga dit och det ar inga problem att lamna honom. Han springer glatt in, blir varmt valkommen av sin froken Mrs Cherie och en del andra barn moter upp honom sa fort de ser honom. Han har knappt tid att vinka farval sill sin lilla mamma som star dar och hoppas hoppas pa att fa se ett litet leende sant o mina vagnar. Han fick en fin ny lunchbox och jag packar lunch varje dag. Blir oftast en kalkonmacka med en massa goda frukter till och an sa lange har han nastan atit upp allt. Varje dag pysslar de och skickar med alla sina sma verk hem till mamma och pappa. Ohh vad jag ar storlt och glad att vi gor detta for Noah. Han mar sa bra och far precis den stimulansen han sa behover.

Dessa fina blommorna i egenmalade vasen fick jag hem efter forsta dan i skolan. Fallde nasta en tar av stolthet. Tack sa mycket alskade Noah. Han sager alltid sa har nar han vet att ha gjort nagot bra: Mamma, is your heart proud an happy now? Ja alskade lilla Noah, snacka om det! Nu sitter han och chillar framfor lite bompa och kommer och ber om en smoothie minsann. Ska proppa den full med farsk spenat och lura i honom lite nyttigheter. Jag ska passa pa och plugga nu medans min lilla skrutta tupplurar sig efter en formiddag alldeles ensam med mamma, springandes pa en massa arenden. Har bland annat tagit TB sprutan och last av svaret, sa nu kan jag snart jobba som syrra har minsann. Maste bara meddela er om hur otroligt glad jag ar. Jag ska lasa forlossningsvard, gynekologi och neonatalogi nu for hela slanten. Forsta min lycka nar jag kopte hem den stora, feta boken i just detta amnet. Sjalva malet med att lasa till sjukskoterska har ju alltid varit for att just bli barnmorska. Detta ar verkligen ett steg i ratt riktning.
Boken kostade skojortan, men ar det nagot man verkligen brinner for sa ma det kosta vad det kosta vill. Aight? Karlek i overflod skickar jag till er alla

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härliga Noah!

Så duktig han är och så fina saker han gör till sin fina mamma.

Mormor är också stolt i sitt hjärta,

bra att du kommit igång med att läsa och så bra att det är om barn och barnafödande.

kramar fråm mamma

2012-06-08 @ 18:56:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0