Pre b-day party for Tarzan


Gissa vem som var stolt och sprallig i morse? Noah sa klart, som imorgon fyller ar (OMG, kandes som om han nyss foddes ju, men nu alltsa har hunnit bli 3 ar). Idag ar veckans sista dag pa summer camp sa da tyckte jag att han skulle fa bli firad, BIG time, med cupcakes till alla sina klasskompisar. Jag hade ocksa kopt servetter med Ironman, Captain America och Hulken. Alla hans favoriter helt enkelt. Han var sa ivrig att kla pa sig, for da skulle han fa pa sig sin birtday badge. Sen at han upp sin yoghurt utan att blinka, allt for att han skulle fa komma ivag till skolan och bli firad. Nar han sag sin froken visade han stolt upp sina cupcakes och hogen med servetter skulle visas for alla kompisar. Silly boy! Snacka om att mitt mamma-hjarta holl pa att spricka av stolthet att se min glada, underbara, gladespridare studsa in i klassrummet och le fran hjartat av lycka. Att nagot sa litet kan gora en manniska saaaa glad. Snacka om att leva i nuet alltsa. Imorse skulle han och lillan sitta och mysa med en varsin flaska mjolk i fatoljen och som vanligt ber Noah mig ta en bild. Hur gulligt ar inte det pa en skala? Jag maste vara en av de lyckligaste personerna som har fatt mina fina, fina barn. Vad har jag gjort for att fortjana sa mycket karlek i mitt liv. Totalt overvaldigande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0