Eco


Underbara ord om livets visdom vill jag dela med er idag. Sa sant, sa ratt. Traffar i alla fall mig rakt i hjartat. Sjalv fortsatter jag min resa med att ga dit mina drommar for mig. Universum har odlat frona for lange sedan och nu, just NU, kanner jag att de haller pa att knoppa till liv. Jag litar mer och mer pa den inre rosten, ljuset som for mig dit jag behover vara for att kanna att jag ar dar jag alltd var menad till.
Dessa underbara pioner fick folja med hem fran affaren och pryder numera varat hem. Min syster Jenny, en av mina ledsagare och basta vanner, berattade om hennes fina pionbuske och jag blev helt enkelt inspirerad. Inte konstigt egentligen, nar allt som kommer fran denna kvinna ar inspiration for mig. Kan arligt saga att det ar hon som gett mig modet att tanka "outside the box" for att hitta just min livsuppgift. Hon haller just nu sjalv pa att genomga en forvandling och ar modet sjalv. Tack alskade syster for att du ar ljuset i mitt liv! Pionerna hemma symboliserar inte bara skonhet, utan ocksa mod. Ga din egen vag Josse!

Kommentarer
Postat av: susanne

Så fina och tänkvärda ord du skriver.

Det är bra att bli påminda om detta ibland eftersom det faller i glömska emellanåt.

kramar mamma

2012-06-21 @ 09:47:20
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej sis!

Tack för dina fina ord. Är glad över att jag kan trampa stigen åt dig ibland. Vi behöver alla hjälp på vägen. Du inspirerar mig något oerhört också ska du veta. Tack för att du finns älskade syster!

Kramiz

2012-06-21 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0