Echinacea purpurea


Nu ar det sa har att bacillerna natt morsan i huset. Barnen har varit lite sjuka om vart annat och nu sa flyttade bacillerna in hos mig. Huva sager jag, feber kan ta kal pa den starkaste alltsa. Att dessutom ta hand om 2 vilda ongar till pa kopet ar mer an vad en super-morsa pallar av. Men jag ar pa battringsstigen nu minsann. Jag drog pa hardhanskarna i fighten over snoret och tog till natur apotekets mest uppskattade ort: echinacea! Vi far se om jag med hjalp av detta och sa klart en himmla massa grona smoothies kan paskynda forloppet lite. En sma barns mamma har inte tid att vara sjuk. Noah ar i skolan idag och de skulle spela baseball och pyssla i vanlig ordning. Far hem sa mycket fint ska ni se, armband, dekorerade toarullar (?), teckningar och en himmla massa annat fint. Delilah och jag chillar har hemma idag. Eller jag chillar och hon allt annat. Hon har luskat ut att man kan skjuta stolarna som mamma och pappa stallt langs med vaggarna for att inte lillan kan klattra upp pa bordet stup i kvarten, sa klattrar hon alltsa upp pa bordet helt pa egen hand. Hela tiden! Detta innabar att koksstolarna nu trangs inne i varat sovrum medans lill-tarzan lugnar ner sig en smula. Det ar inte klokt att man kan vara sa vild och ha koll pa sant dar nar man bara ar blotta 14 manader gammal. Gaaaah, jag blir tokig ;) Min lillsyrra Carran kommer snaaart ska ni veta, exakt 6 dagar. Som vi langtar efter dig sis. Tror banne mig att min Hawaii-nerv borjar rycka nu sa kanske kanske att vi maste aka over dit nar du ar har syrran, men det ar val ok? Imorgon ska jag och Noah pa circus, jag har aldrig varit pa circus sa detta ska faktiskt bli ricktigt skojigt. Pussar och kramar mina vanner.

Kommentarer
Postat av: Susanne



den örten är välkänd!

Hoppas du snart blir bra så du kan njuta av allt omkring dig.

Snart kommer ju Carris med och då jäklar händer det saker vill jag lova.

kram mamma

2012-06-30 @ 08:33:57
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Som jag längtar o en Hawaii resa hade ju inte varit helt hel:)

2012-06-30 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0