Vilda lilla Delilah


Sa fort hon slar upp sina himmelsbla sa finns det inte tid for annat an bus i denna lilla flickebars liv. Hon ar sa go att halften vore nog, men pjuh sa svetten lackas pa denna morsan nar lillan ar vaken. Jag vet inte vad det ar men hojdradd ar hon verkligen inte. Koksbordet, soffryggen, handfatet ska utforskas i minsta detalj. Hittade henne uppe pa bordet med kritor och papper efter Noah och dar skulle hon sitta och pyssla hon med. Sen ska hon gora allt sjalv, ata sjalv med gaffel annars far det vara. Hon vet vad hon vill kan man lugnt pasta. Hon och Bart ar inne i Phoenix och kakar lurre med nagra kollegor fran Barts jobb. Bart ar ju ledig denna veckan sa vi bara njuter av att ha honom hemma hela dagarna. Sen njuter vi av syrran nagra dagar till innan hon snart lamnar oss igen. Snyft :( Men snart ses vi nog igen, har en mycket harlig kansla i kroppen och kanner lugn och ro. Hoppas vi kan ga pa bikram yoga igen bara innan hon far. Jag alskar det verkligen och kanner att min kropp vill ha det. Det roliga ar att jag tror Carran gillar det lika mycket.
Har for nagon manad investerat i denna underbara DVD for lite detox flow yoga att utfora pa hemmaplan. Till och med Bart provade med mig idag och jag tror han gillade det en smula. Jag ar helt sald! Alskar den. Borjar nastan bli lite beroende. Konstigt att man kan ma sa bra bara genom att rora oss och andas pa ett mer metvetet plan. Mmmmm, alskar't. Tips fran coachen till er alla som skulle vilja prova. Klart, finns inget battre an att utfora riktig yoga tillsammans med en duktig instruktor och energin i rummet fyllt med andra yoga entusiastiska medmanniskor, med detta ar inte langt ifran. Kul att ni verkade gilla min ansiktskram forresten. Kolla in den har lanken och prova gora egen. Nu ska jag snart hamta hem min lillfis fran skolan och borra ner mig i lite forlossnings-litteratur. Njut av livet vart ni an befinner er och alska er sjalva precis som ni ar. Namaste!

Kommentarer
Postat av: susanne

Lilla busan och söt som socker är hon med.

kram mamma

2012-07-20 @ 20:05:05
URL: http://margitohlsson.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0