Lycka ar att ha en syster...


...pa ratt sida Atlanten, i ratt tidszon och mitt ibland varat tokiga liv. Min alskade syrra Caroline ar har och vi har sa otroligt skoj tillsammans. Vad gor vi, bara ar sa klart. Med barnen i slaptag och farandes kors och tvars over vart okenheta Arizona. Vi gar pa pedikyr, ser pa bio (Magic Mike, en total chickflick...har aldrig suttit i en biosalong med sa manga helt tokiga kvinnor i alla aldrar som bara skriker av ren extas...jag och syrran inraknat sa klart), kakar god mat, fikar, dricker kaffe och tjatar mest hela tiden. Forsoker sa klart plugga lite mitt ibland allt, men det ar inte det lattaste. Finns sa mycket annat man vill gora just nu, ungar som ska snytas, matas, koras till skolan, mat som ska lagas och framfor allt snack med syrran i multum. Fick med mig syrran pa min alskade Bikram yoga igar. Som jag har saknat min yoga, jag alskar det. Det basta av allt var att Carrna blev sald hon med. Svetten lackade som vanligt, hjartat bultade men 90 minuter senare satt smilgroparna uppe vid oronen. Bart jobbar 2 dagar till denna vecka och kommer tillbringa hela Carrnas sista vecka med oss. Vi kommer aka ut till California och nu antligen besoka San Diego for lite sand och annu mera sol. Men nar det nu ar 45 grader har borta dagligen, flyr vi nu for nagra dagars flaktande salt vindar. Om ni bara visste hur mycket jag njuter av livet just nu. Jag ar sa otroligt glad att ha besok av en av mina basta vanner, min fina syster. Barnen och mannen i mitt liv ger mig karlek i overflod. Jag ar helt enkelt en jakligt lyckligt lottad kvinna.    

Kommentarer
Postat av: Ida

vad kul för er att Carran är där!! <3<3 själv jobbar man hela tiden...;P



hälsa alla <3 love u

2012-07-13 @ 18:57:33
Postat av: Susanne

Förstår att det är mysigt att vara tillsammans med syrran Caroline

kramar om er mamma

2012-07-13 @ 19:50:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så fina bilder på er! Lov u

2012-07-13 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0