Powerwalk


Med kidsen i vagnen, satte dessa 2 paron fart for en pw i gar kvall. Jag hade spring i benen och Noah var glad som en larka. Vi babblade om ditten och datten. Delilah bara insop lugnet och den friska kvallsluften. Sa skon avslutning pa en underbar dag helt i familjens tecken. Vi hann inte med nagon squash igar. Blev hang pa gallerian, lunch ihop och sa klart lite shopping som alltid lyfter upp. Min alskade lilla familj, som jag alskar er. I morse vaknade lillan tidigt med hog feber stackarn. Somnade om efter lite valling och kvalitetstid med Bart. Blir att ta det lugnt med henne idag. Kanske en tur med vagnen och rasta Tarzan pa nan lekplats eller natt. Noah fick en fin ryggsack till pree-school och som han langtar nu ungen. Han ar redo och jag ar redo for han att borja pa dagis. Men lillan dar emot, gahhhh sa ont det gor i mitt mamma-hjarta att slappa ivag hanne pa dagis alla redan. Min CV ar nu klar tack vare Bart sa nu ska jag snart borja soka jobb pa riktigt. Jag ska bara... Finns val inge atervando nu! Kanske att lillan hinner bli narmare aret innan det val blir dags. Jag lyxade till det med en pedikyr pa eftermiddagen i gar och som jag njot. Fotterna blev fina och frasha, naglarna polerade och denna mamma blev valdigt ompysslad helt enkelt. Som jag behovde detta alltsa! Annars hann jag faktiskt klippa lite tyg till min handvaska efter att jag tvattat och srtykigt det tidigare under dagen. Sa harligt nar jag kanner kreativiteten i min sprudlande glada kropp. Nar jag mar som bast, det ar da jag producerar som mest. Naja, motherhood kallar gott folk. Noah ropar pa mig att komma och torka rumpan och lillan har snor i hela ansiktet, sa peasce out folk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0