Here we go again...


Min lilla "monkey in a cage" och lillan som halkar med pa ett bananskal hade superkul i lillans spjalsang som skulle transporteras fran varat rum till hennes numera egna rum. Bart var tvungen att ta ner 2 dorrar for att fa den pa plats och under tiden var den ju bara for rolig att motsta for dessa 2 vilda huliganer.

Annars var det fullt upp resterande tid av dagen har igar. Nagot syande fick jag inte till det da jag sjalv knapt hann sitta alls pa den vaderade bakdelen. Men vad tusan gor det om hundra ar? Jag fick ju i alla fall kvalitets tid med de allra basta! Gjorde varldens godaste Guacemole med sakert 8 avocados. Fixade lite mat till den dar amerikanska fotbolls matchen. Sporten i sig bryr jag min inte alls om, men att kaka en massa gott och onyttigt och umgas med familjen ar ju det som det hela gar ut pa for min del i alla fall.  Bart och jag satt uppe sent och sag pa Shutterisland och den var faktiskt bra, men jag klurar fortfarande pa vad som egentligen hande. Sen glomde jag ju beratta om mitt skypande med 2 av varldens basta syrror, mamma och Lasse fran lilla Svedala. Kan saga att det gjorde hela familjen Mendoncas helg. Tack for att ni finns och forgyller vara liv alskade vanner! 

Idag ar det mandag morgon, Noah sov till 9 imorse (maste varit helt slutkord efter allt bus och lek med alla sina kusiner igar), men vad gjorde det nar lillan, som da sov hela natten i sitt alldeles egna rum, vaknade pigg och redo for trubbel redan vid 7. Naja, bara att gilla laget! Kollade till henne en gang under natten och stoppade om filten, blev nojig och trodde att babymonitorn lagt av dar ett tag. Hon sov sa gott och snarkade hogljutt nar jag trippade in till henne. Jag har bestamt att Noah och jag ska vara vanner hela dan. Jag har laddat med en massa talamod och har satt pa mig pedagogikens glasogon. Hoppas jag har en samarbetsvillig son precis hela dan. Ska hitta pa roliga saker, ut pa prommis och fixa och dona med honom. Det galler att trotta ut de sma liven sa att den varsta av overskottsenergin kommer i omlopp. Annars sa ar ju mandagar min jobbigare dag da jag sitter och tanker pa alla jag saknar alldeles for mycket, sa det finns manga fordelar med att halla sig sysselsatt minsann.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0