Gott nytt helt underbart 2013

onskar jag er alla med denna lilla video jag knapat ihop. Musiken ar av Audra Mae (orginal: Bob Dylan Forever young) och sager en hel del av vad jag kanner barnen, min underbara man och livet sjalvt. For evigt ung, inte nodvandigtvis rent aldermassigt, utan mer mentalt. Lat oss alla fa vara evigt unga, skratta, sjunga och leve precis i nuet. Den enda tiden vi vet nagot om. Morgondagen ligger bakom oss och den kan vi inte andra pa, framtiden ar morgondagen och den forsta sidan pa en 365 dagars lang bok. Lat oss inte ta handelserna i forvag, utan sug pa nuets karamell. Karlek i overflod onskar jag er alla, i livets alla daga. Sluta aldrig dromma och noj dig inte forrans du natt dit dar just DU ar amnad att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0