What's your excuse?


Har ett sant flyt just nu. Igar blev det annu ett personligt rekord pa lopbandet: 4 Km uppvarming pa...trummvirvel...20:32 min! Korde sen sonder armar och brost i en timme. Kunde kort mer men kande att Noah inte ville stanna pa barnpassningen for ever. Delilah var hemma med Bart som bestamde sig for att "jobba hemifran" igar...vilken man jag har alltsa! Som avslutning pa gardagens pass kande jag att jag fortfarande hade lite spring kvar i benen och korde 1 mile (1,6 km) pa 7:30 min. Svettades sa makta skont efter passet och det var skont att bli svalkad med 10 droppar regn som foll fran skyn nar vi klev ut pa parkeringen. Noah som inte ar sa van att se just regn fragade helt forvanat: What is this mamma? 
Kanske att jag kanner mig manad att anmala mig for en halvmara som gar av stapeln i Januari nasta ar. Detta hade verkligen varit en personlig bedrift. Kanske att man vagar! Vad har jag for utsakt egentligen? No one, what so ever. Det ar bara att knyta pa skorna och lyfta en fot framfor den andra och att gora det i ett snabbare tempo an en valig lunka helt enkelt. Sen att man ska orka "all the way" 22 km, behover man ju inte haka upp sig pa. Far suga pa karamellen ett tag till. Tills dess kan jag ju bara fortsatta springa och springa. Dar kan man ju aldrig ga fel. Ror pa flakset, what's your excuse?
XO  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0