Till midnatt...

...lag jag ock laste denna goding. Jag ar verkligen inte en manniska som laser sa varst mycket noveller och romaner, blir mest en massa faktabocker om ditten och datten, om inte denna mamman stupar i sang det vill saga. Men nu ar det sa har att jag har fallit for trenden att lasa denna erotiska novell som har lamslagit hela USA. Min systar Carran sager att den kommer till Sverige i Oktober och mitt rad till er ar, las den! Jag ar inte anns klar med den, men som ni sakert forstar ar det en bok helt i min smak. Man kan nastan kalla den for en porrfilm i bokformat. Boken har ett rykte av sig att till och med fa det mest farglosa sexliv till det mest explosiva du nagonsin varit med om. Hmmm...kan forsta varfor! Thithi! Forlat om jag fatt nagra torra sma moss att radna har inne, men tyvarr sa har jag inga hamningar. Take it or leave it!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0