Monkey bar...

Vad passar val battre for an apa an att fa klattra av sig pa "the monkey bar" pa lekplatsen. Kan meddela att det sakert ar 1,5 meter upp han sa enkelt klattrar fram. Inte radd for fem ore. 
Efter ett pass pa gymmet under tiden Noah var pa skolan tyckte jag att barnen skulle fa apa av sig lite pa en lekplats. Sagt och gjort efter att vi var en snabbis om hemmet for en proteindrink till modern och lite snacks och vatten till kiddzen. Barnen lekte sa bra och Delilah ar numera sa stor att hon sjalv klattrar upp pa klatterstallningen och aker sjalv ner for rutchkanan, om och om igen. Jag sjalv satt i skuggan emellanat och forsokte hamta andan, bade efter hard traning men aven fran solens stralar som suger musten ur oss over here. Jeeez, nar ska det kyla ner lite? Naval, 1.5 timme senare, inget vatten i sickte och borjan till smatt trotta och hungriga barn begav vi oss hemmat igen. Noah far mycket brom fran sin froken som tycker Noah ar toppen pa att lyssna och stada upp efter sig nar det ar dags. Sant vaxer man av att hora som mamma och Noah blir sa stolt att han inte vet vilket ben han ska sta pa. Det basta ar att han nu vet hur stolt bade froken och mamma blir och da fortsatter sitt stadvilliga jag pa hemmaplan. 
Veckans 4:de pass pa gymmet avklarade idag och som vanligt sa sitter jag har och mar som en prinssessa. Jag vet inte hur det funkar men jag fortsatter sla mina rekord inne pa gymmet. Jag ar en tavlingsmanniska helt enkelt och det basta ar egentligen att jag inte har nan annan att imponera och slass emot an just mig sjalv. Idag blev det 4 km latt lop pa 19:51 min. Det ni, verkligen inte fy skam om ni fragar mig. Det ar nagot speciellt med kanslan som infinner sig i kroppen efter att man fatt till ett harligt loppass. Gar knappt att ma sa bra hur man an tranar. Korde sen lite benovningar och nu sitter jag nastan har och fasar for morgondagens not sa underbara traningsvark. Ok, far man ta da eller hur! Snart kommer min alskade man hem for dagen, hela 3 timmar tidigare an vanligt. Vi ska ut och kaka gott, hela galna familjen Mendonca.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0