Tripple D


Joe's farmer grill heter stallet dar vi kakade middag i sondags pa min fodelsedag. Tripple D, ett av mina absoluta favoritchill TV program, har varit just har och spelat in ett program. Man sitter mitt ibland citrustrad, grodor och annat som serveras inne pa restaurangen. Mycket ar ekologiskt, kottet utan antibiotika och allt ar lokalproducerat hemmagjort och smakar himmelskt. Jag har da aldrig kakat godare onionrings och just dessa sma ringar smakade Guy Fieri, programledaren, pa sa de ar ganska sa beromda. Pa menyn visade de andra ratter som var med och man ville smaka pa allt. Men jag och Bart alskar verkligen riktig BBQ med ribs (fall of the bones juicy) och pulled pork sa vi bada kakade just detta, tillsammans med coleslaw och lite vitloksbrod. Blev sa matt och glad. Bart och jag kunde bara fa fram mmmmmmmmm under nast inteill hela middagen. Eftersom det var min fodelsedag sa fick jag 10 dollars rabatt pa min middag sa for all mat betalade vi 25 dollar. Amerikanarna vet det har med customer service och jag borjar bli beroende av bra servis nu nar man ar van vid det :) Maste verkligen ta tjejerna fran Sverige till Joe's farmer grill.
 
Satt under en ett stort trad med just grapefruit. Haket ar frasht men layed back med sjalvservering. Mellan traden hanger det ljusslinger och det var verkligen hur mysigt som helst dar vi satt och smaskade i oss.
Scrumptious!
Bart och jag njot i fulla drag av att kunna ata i lugn och ro for once. Vi smog in pa Walmart efterat och handlade lite smatt, mycket bra nar farmor Jolene var hemma med barnen och vi tva paron kunde strosa lite pa egen hand. Summa summarum: En mycket bra dag tillsammans med de basta av de basta. Snart kommer mina alskade tjejer och da ska jag bara njuta av varje sekund tillsammans med nagra fler av de basta i just mitt liv. Nu vantar gymmet pa mig! Ha det gott all ya'll out there!

Kommentarer
Postat av: Susanne

SEr verkligen fram emot detta matställe.

Fattar inte att det snart är dags att resa och träffa er

kram

2012-04-05 @ 09:11:41
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Så fint det ser ut. Det var kul o snacka igår:) saknar er men vi ses ju snart snart:)))

2012-04-05 @ 12:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0