Svalka oss...


...behovde vi gora igar, jag svettig efter ett gott pass pa gymmet och barnen varma rent allmant, sa jag tog med barnen till var "splash pad" dar de fick leka och kyla ner sig lite. Delilah ar inte radd for fem ore och Noah hade sa kul med nagra andra barn han, hittade nans vattenspruta. Underbar syn for mamma-ogat minsann! Hade jag haft en snygg bikini hade jag inte bangat for att passa pa att jobba pa brannan dar jag satt. Far helt enkelt ga pa bikini jakt idag da det vankas fler sadana har tillfallen. Far passa pa Nar Noah ar pa skolan och jag bara har en "huligan" i folje.

Annars ligger vi i hardtraning nu med att ata sjalv med sked och allt, lillan da alltsa. Man far inte lov att vara sa himmla radd for kladd och klet, da lar de sig ju aldrig. Hon tycker det ar sa himmla trakigt att bli matad, har aldrig gillat det och har fatt plockmat sedan urminnes tider den har lilla froken. Sa nu far vi se hur lang tid det tar innnan hon bemastrar skeden. Hon fick i sig en hel del, kanske mest genom att sorpla i sig sin yoghurt. Roligt hade vi alla. Vaga vagra rena barn!
Upptackte att lillans forsta kindtand kikat upp en hel del har om dan. Tyckte det blingade till dar inne, men ungen min sager inte ett knyst nar det vankas tander, sa jag forvantde mig inte att stota pa en kind tand det forsta jag gjorde nar jag kande efter. 9 tander och alltsa inte anns aret gammal. Det maste vi fira! Annars ar den har tjejen en baddare pa att dansa. Sa fort hon hor en rytm (vad det nu an ma vara, till och med brorsan som trummar pa natt) och den har tjejen rockar loss och vickar pa sina goa, valkiga 1 ars lar sa det star harliga till.  

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilka underbara bilder!

Har mamma kompisar som får rysningar av kladd, tur dom inte sett den sista bilden! haha.

ANna har ätit själv sedan dag ett och är en mästare med skeden, för det mesta iaf.

2012-04-20 @ 08:27:51
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: maria frithiofsson

mmm så ser min casper ut varjegång han har ätigt.hela han bord och golv...

2012-04-23 @ 12:02:23
URL: http://mariafrithiofsson.blogspot.se
Postat av: maria frithiofsson

underbara bilder på när barnen leker i vattnet. bara längtar tills sommaren kommer..

hoppas ni har de bra annars..

2012-04-23 @ 12:04:30
URL: http://mariafrithiofsson.blogspot.se
Postat av: Emelie

oh vilka mysiga bilder :)

2012-04-23 @ 12:19:34
URL: http://mliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0