Sista dagen innan hon blev 1 ar...


...mos vi till 100 % av var lilla tos. 2 blatiror pa en och samma dag, det ar inte illa, men precis sa ser verkligheten ut for en snaaaart akta 1 aring.

Hon ar sa jakla go ungen att halften vore nog. Sa glad som en larka och tuffare an den tuffaste pojken. Tack gode Gud for denna fina lilla flicka som har valt just oss till foraldrar och Noah som storebror. Vilken ara, vilken oerhord lycka. Jag har i alla fall dragit hogsta vinsten i livets lotteri, inget gar upp emot livet som Noah och Delilahs mamma. Inget!

Nu ska vi snart ga och lagga oss "over here", dagen innan varat andra mirakel fyller ett helt ar. Minnena tar mig tillbaka och jag fylls av tacksamhet i hela mig. Ogonen fylls med tarar och leendet sprider sig till hela ansiktet. Fina, underbara Delilah, grattis pa dagen du kom till oss. Grattis pa din dag!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis finaste Dilly på din ettårsdag.

Senare kommer ett speciellt inlägg till dig käraste lilla tös

varma kramar mormor

2012-04-20 @ 09:51:07
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Mys! GRATTIS GRATTIS till lilla ettåringen!

2012-04-20 @ 09:57:21
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: maria frithiofsson

jag är ingen duktig bloggare=).. så nu kommer det ett jätte försenat GRaTTIS till din uröta tös...

2012-04-23 @ 11:50:39
URL: http://mariafrithiofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0