Min trygga punkt...


Glomde ju en bild bara pa familjen min, min alldeles egna. Tacka vet jag den trygga basen, mannen, hemmet och tryggheten. Stolt blir man! Sitter i skrivande stund pa verandan och kanner lugnet fylla min mamma sjal. Sitter och funderar allvarligt pa att kontakta ett medium, har en del saker att diskutera tror jag. Noah har varit pa skolan som vanligt om torsdagarna och jag och lillan har handlat underbart god mat. Farsk lax, goda ekologiska gronsaker och kokosmjolk. Alskar att ata mat som ger naring till hela kroppan och ar bra for naturen pa en och samma gang. Har fatt nys om kokosvatten det senaste och fick prova en slurk pa en affar har om dan. Mummsigt varre och sa vitt jag vet proppat med en massa nyttigheter (Larde mig detta av min absoluta favorit Dr OZ). Kopte mig nu en burk att smutta pa dar jag sitter i skuggan och chillar medans Noah busar ute i tradgarden. Min lilla tos sussar nu efter lunch och jag ska passa pa att jobba lite med hennes 1 ars projekt som jag for ovrigt kommer visa er alla har pa bloggen nar det ar klart. Jag kan faktiskt inte fatta att lilla Delilah snart blir ett helt ar ung. Hon foddes ju nyss kanns det som. Knas! Njut dagen mina vanner, for det ska banne mig jag!  

Kommentarer
Postat av: s

Min stolthet och din trygga punkt!

Kan du ringa någon gång!

Behöver prata om en viss sak!

kramar mamma

2012-04-13 @ 19:23:57
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

hade tiden bara varit den rätta och livet lite enklare så hade jag velat ha en hel hög med ungar och bara göra detta resten av livet! Älskar det :)

2012-04-14 @ 20:25:06
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0