Kompisar


Noah min plutt ar superlycklig just nu. Sitter i soffan med varldens finaste grannflickor Cloe och Peyton och efter flickornas onskemal ser de nu pa spindelmannen. Innan dess var han ute pa framsidan och trampade pa sin 3 hjuling tillsammans med tjejerna och en del andra grannbarn. Han ar sa stor nu helt plotsligt. Helt plotsligt ar han en del av hans alldeles egna lilla gang. De kommer och knackar pa dorren och fragar efter just Noah. Det varmer mitt mamma hjarta ska ni veta. Han ar sa himmla odmjuk, snall, omtanksam och delar mer an garna med sig av allt som bara for nagon manade sedan var svart att dela med sig av. Flickorna kommer forbi med en liten blomma till mig da och da och lille Chloe kom over och sa detta till mig haromdan: Josefine, I just wanted to tell you I love you. Mitt lilla hjarta holl pa att smalta till en liten liten pol. Hur sot far man lov att bli egentligen? Som sagt tidigare, Noah gor mig stolt precis vareviga dag och nu om mojligt lite mer nar jag ser hur han utvecklas och kommer langre och langre bort fran trotset. Han ar mer foglig nu, en liten person man kan snacka med och som forstar och accepterar nar det racker helt enkelt. Underbar kansla, min kille borjar bli stor.

Ar sa glad, for idag ar det 16 dagar kvar tills tjejerna fran Sverige kommer och joinar oss har borta i Arizona. Vi haller pa att forbereda huset for 4 gaster, stadar och ska fixa sangar at de alla. Ni kan forsta att vi langtar. Har vantat pa denna dag i snart 2 ar. Brorsan och hans kompis har varit har, men nu ar det da antligen dags for tjejerna. Hoppas de far se en av vara andra sma gaster som visiterar var tradgard mer och mer. Dessa sma faglar har borjat fa nys om att det serveras god sot saft hemma hos oss. Jag blir da helt lycklig av att se dessa sma vackra varelser och valkomnar de med oppna armar. Tanka sig att sma faglar kan gora mig sa glad. Bart ar ute och springer han och jag ska satta mig bakom symaskinen for att gora klart det dar lapptacket nan gang. Njut av livet mina vanner och oppna upp ogonen for det vackra har i varlden, det som gor er lite extra lyckliga. Karlek!

Kommentarer
Postat av: Margit

Gud vad söt Noah är!!

Jag förstår verkligen att alla älskar dig Josefine, För att just du är du!<3

Älskar dig sis!!! Du är Bäst!

see yaa soon! som vi längtar!

2012-04-15 @ 09:33:39
Postat av: Susanne

Förstår att den lilla tjejen älskar dig och min sköna höna det är inte svårt, tro mig!!!!

Snart kommer vi och Margit har också en nedräkningstavla och idag står det faktiskt 16 där också.

Vilka fina fåglar ni har i er trädgård. Så underbart vackra coh färgglada.

Älskar er

kramar om er gör mormor och mamma i Sverige

2012-04-15 @ 09:36:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0