Just chillin


Den har helgen har inneburit en himmla massa chill faktiskt. En konstig helg pa ett satt da man nastan bara sitter och vantar pa att den ska ga sa att tisdag och familjen kommer. Men dar emellan har vi klammt in en massa mys. Noah och jag hangde vid poolen och jag posar i min nya baddraktsoverdel. Snygg, lacker, asbra pris, skont och moget att cover-up lite mer an man gjorde tiden innan 2 barn satte spar i min kropp. Det basta ar i alla fall att jag ar trygg med mig sjalv nu for tiden, jag har burit 2 barn och ar stolt, stark och kvinnlig. So what om man har gropiga lar och harliga lovehandles, men vet ni vad.=: That's me and I love it! Bart gick lite overboard med spf pa Noah som knappt kunde se natt alls nar det hela smalte ner i ogonen hans :)
Alltsa, hur gulligt ar inte detta pa en skala? Somande i fatoljen gjorde de alla 3. Eftersom jag nastan alltid har myror i brallan, sa har jag valdigt sallan ro till natt sant. Jag stadade, fejade, vek tvatt, diskade, googlade en intressant tanke eller natt annat skoj. Idag ar det mandag och mina fina tjejer fran Sverige kommer alltsa imorgon. Jag kan inte fatta det, som vi har langtat i snart 2 ar pa just denna dag. Trodde ju givetvis att de skulle komma men 4 stycken pa en och samma gang och MAMMA! Hon har alltid sagt: Jag lovar att jag ska komma och halsa pa innan jag dor Josse, det lovar jag! Sa ni kan ju tror att jag inte trodde hon skulle komma an pa valdigt lange. Vi komme bara chilla, det vill jag lova. Hanga vid poolen precis vareviga dag, ata god mat, dricka gott vin, sitta pa verandan och snacka tills langt in pa smatimmarna i tryggt sallskap av vara syrsor. Vi far se vad de vill gora, kanske en tripp till Grand Canyon eller Sedona, men annars blir det nog bara en massa kvalitetstid runt Phoenix och Gilbert dar vi bor. Vi far se om jag kan fa till nagot blogginlagg, men jag lovar inte mycket aktivitet har inne. Har 4 tjejer som jag vill umgas med, har en hel del tid att ta igen om ni fattar. Jag ska njuta till 150 %. Karlek i massor helt enkelt!   

Kommentarer
Postat av: Susanne

See you och längtar

mamma

2012-04-30 @ 19:07:32
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Mys bilder!

2012-05-01 @ 07:39:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0