Bday


Da var man ett ar klokare och visare, mitt livs ryggsack ar numera 28 ar tung och jag ser fram emot vad mitt 29:de ar har pa jorden kommer att fora med sig. Min fodelsedag igar var helt enkelt perfekt. Lugn och skon, mannen pa hemmaplan och snalla och glada barn. Blev uppvaktad av la familia med sang och en IPOD nano. Nu kan jag trana obehindrat med superbra musik i lurarna. Laddade den gjorde jag direkt och laddade aven mentalt for en fodelsedagspresent till mig sjalv: ett loppass in da neighbourhood. Bra att ha en ryggsack med vatten som haller mig rehydrerad i hettan. Blev hela 7 km lop (oki, fick pausa med lite prommis emmelanat da foten fortfarande gjorde lite ont). Val hemma korde jag lite plankor och pushups och tack snalla Noah for hjalpen. Ja, det var den basta presenten jag kunde ge mig sjalv helt enkelt. Effekten iform av det tontiga smajlet i fejjan och en harlig lyckokansla varade resten av dagen.

Bart fixade lyxfrukost till sin fru iform av bacon.
Jag lyxade till det med en valfortjant pedikyr (tack snalla mamma for slanten) och har sitter jag med mina knubbiga sma fotter och superlackra rosa naglar under blaljuset. Nu kanner man sig fin och frash igen och redo for flipfloppsen igen. Vid 4 kom Bart mamma Jolene hem till oss och Bart och jag gjorde oss redo for en dejt alldeles allena och barnfria. Det ar lyx for 2 smabarnsforaldrar, att ata mat helt ostort och faktiskt kunna njuta av en bit god mat.

Sot nano va? Lurarna ar forresten ocksa sjukt bra da det ar riktiga sport-lurar som faktiskt aldrig trillar ut. Riktigt bra ljud ocksa for den delen. Jag ar i alla fall en riktig duracell-kanin med ratt musik och blir riktigt taggad. Fortsattning foljer...

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Än en gång GRATTIS! Du verkar ha haft en fin fin dag!

2012-04-04 @ 15:54:19
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Carran

Härligt att du hade en bra bday. Jag ska till Jenny nu, loggar in på Skype så vi kan snacka om du kan. Resan närmar sig med stormste:)

2012-04-04 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0