Bullmamma


Jag vet...I am a sucker for bullmammor! Jag slangde ihop lite mat till lillan nar jag anda stod i kastrullerna i gar nar det vankades lurre for ovriga familjemedlemmar. Sa snabbt, sa latt och sa gott for lillans smaklokar. Har salksap utav dotra mi som garna vill titta pa nar mamma jobbar. Hon sitter och plockar med koksredskapen och snackar med mamma samtidigt.

Blev lite blomkal och broccoli. Supermilt och gott!

Nar hosten drojer utomhus far man helt enkelt hjalpa den pa traven lite. En stor fin krans pryder numera ytterdorren. Nagra langor hostlov/ pumpor och bar pryder kronet i koket. Bilderna gor sig inte riktigt men ni kanske far lite hostkansla ni med? Tycker det ar kul att fixa och dona. Ja, bullmamma kan ni verkligen kalla mig!
Bild fran i Tordags nar jag tog med kiddsen pa kidsclub. Noah far aka karusell medans lillan sover gott i babybjornen. Noah far ga och halla mig i handen numera och det gar verkligen bra. Skont att slippa konka pa vagnen ner han anda inte sitter i den. Vi kollade in djuraffarens sma valpar ocksa enligt Noah onskemal.
Idag ar det myssondag pa schemat och aterhamtning fran gardagens baseball match. Bilder fran det kommer senare! Den har mamma ska ha lite spa hemma i sitt eget badkar nu och fila, raka, putsa och pimpa upp sin kropp lite. Lar nog fa sallskap av i alla fall 1 barn ocksa sa vi far val se hur mycket lyx det blir av det badet. Mys pa ert hall friends. Karlek i massor

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt med lite hemlagad mat till lillan.

Vad fint du har dekorerat hemma hos er. Riktigt mysigt blev det.

Ha en fin kväll

mor i Sverige

2011-09-26 @ 18:50:44
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0