To be or not to be...


Delilah fick tag pa en av vara Halloween dekoration idag och rullade omkring pa den i hela huset, krypandes, alandes, precis som en Valross tar hon sig fram. Hon tyckte det var skitkul. Synd bara pa hennes sma fotter och knan som borjar bli lite smatt skinnfladda fran allt krypande hon gor. Blir att kopa sockiplast eller natt sa att man skyddar fotterna i alla fall. Byxor pa for att skydda knana. Igar tog hon sig in till Noahs rum och Noah ropade till Bart: Delala krypa my room! Megagulligt att hitta henne dar inne lekandes med nan leksak hon spanat in pa golvet. Ja, som sagt ar Halloween pa intagande och det ar verkligen megastort har borta. Noah's kostym ar klar och redo och har fatt blivit anvand nagra ganger redan da han verkligen alskar den. Jag ska fixa klart lillans kostym ocksa, bara nan liten detalj kvar. Ni ska fa se barnens nar de val anvands! Igar blev det en utflykt till Marley farm och det var sa himla trevligt pa alla satt och vis. Sa jakla varmt bara sa att man blev likte knasvag i den stekande solen minsann. Bilder kommer i ett senare inlagg. Idag ska jag till tandhygienisten och fa rensat mina sma gaddar. Bra att ta hand om sina tander da och da, de ska ju vara ett tag om man sager sa. Cindy ska passa kiddsen och Noah far leka med sin kusin som han verkligen gillar numera. Han saknar Milo dock, det vet jag. Kollade Jenny's blogg haromdan och visade bilder och han blev sa ledsen sa att han grat och ropade: Jag komma med mamma! Han vet precis vem som ar vem och rabblar namnen pa alla han ser pa bilderna. Gud som vi saknar er alla dar hemma i Sverige!
   
Bilder fran i helgen nar det var ett jippo for barnen pa gallerian. Bart spelade golf med sin bror sa jag tog med mig barnen pa detta istallet. Det var en massa tavlingar och gratisgrejer om barns halsa som delades ut. Sen ansiktsmalning och ballongtillverkning. Noah ville ha allt i Spidermans tecken och kolla bara in sa fin han blev. Stolt som en tupp blev han ocksa nar alla pekade pa och beromde honom. Sag en himmla massa pojkar som ocksa velat bli Spiderman efter att de sett Noah. Enjoy din day for that I will do :) 

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till två inom 16 månader

Vad fina barben är. Kul med ansiktsmålning. Mait fick en tatuering på armen i söndags och är så stolt, kan tänka mig hur de blir med målat i hela ansiktet :-)



Ha en fin dag!

2011-10-04 @ 09:47:19
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Susanne

Jag förstår att halloween är stort hos er.

Tänk när ni bodde hemma så mycket ni fixade tills den dagen.

Fin målning som Noah fick och vad roligt för honom.

Dilly är för duktig som kryper överallt nu.

Ingen rast och ro för mamma minsann.

Vad snällt av Bart att fixa den fina presenten till dig.

Hälsa honom att han gör svärmor mycket stolt-

kramar från mamma

2011-10-04 @ 10:01:27
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0