I feel lika a million bucks...


...och sjalvfortroendet ar i topp. 1 manad idag pa pricken har jag kort strikt LCHF och resultaten ar har mina vanner: MINUS 5,2 KG (11,3 lbs). Jag kanner mig verkligen helnojd och superduper boostad. Sjukt snygg ocksa for den delen :) Det ar inte klokt vad 5 kg kan gora med kroppen och inte minst knoppen. Kommer i ALLA mina pre-preggo" jeans hur latt som helst och kanner mig sjukt halsosam, nyttig och att jag ar som pa nytt fodd. Att inte ALLA manniskor ater sa har ar for mig just nu en gata. Aven om denna kost har ryktet om sig att vara bara feta kottbitar, bacon osv sa har jag faktiskt aldrig atit sa nyttigt som jag gjort under denna manad. En massa goda gronsaker och en massa nya recept har provats och alla i familjen verkar vara supernojda med allt det goda som serverats. Bara hela feta mjolk och ostprodukter finns i varan kyl just nu. Fisk har vi borjat ata i massor. Socker existerar inte i mitt liv langre och sug pa det likasa. Att det har varit sa centralt tidigare och att man nastan varit styrd till just socker och sotsaker kan jag inte langre forsta. Magen ar i balans och min hy har fatt en helt annan lyster. Jag har fatt komplimanger for min hy som numera lyser friskhet, tycker jag sjalv! Jag kanner mig starkare bade fysiskt och mentalt. Kanner mig nastan lurad av samhallet att man hjarntvattats in till att ata som man gjorde innan. Jag vill saga till alla, var och en, att this is the way to go and this is the way to live life. 3 mal om dagen blir det och ibland nan nave notter om man skulle kanna sig hungrig om kvallarna. Minst 1 smothie fylld med blabar, hallon och bjornbar blir det om dagen, oftats en frash laddad sallad till lurre och minst 1 avaocado per dag blir det. Till middag en fin kottbit, kyckling eller fisk med en god kramig sas av nagot slag. Nu fortsatter jag min viktminskningsresa mina vanner, 5,2 kg lattare och men en sjuhelsikes boost i min galet glada kropp. Det viktigaste ar anda halsovinsterna med en viktminskning aven om det ar valdigt roligt med en sjukt snygg kropp pa kopet :) 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till din viktnedgång och dina hälsovinste.

Det är härligt att höra hur bra du mår och att du lyckats så bra.

Go girl

från mor

2011-10-12 @ 19:37:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis sis!

Duktig du är, o snygg!

PUSS

2011-10-12 @ 20:21:47
URL: http://yogajenny.blogg.se/
Postat av: Ida

Duktig du är! vill också börja äta LCHF :D

2011-10-12 @ 22:26:01
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Man får inte svära, så jag gör inte det..:)...men ******** vad du är grym!!! Jag kör också LCHF nu (igen-igen-igen), dock med betydligt mindre viktresultat än dig, men iaf..:) Känner ju av hälsovinsterna även om vågen är långsam och det är ju huvudsaken. Nu kör vi vidare! KRAM!

2011-10-12 @ 22:33:10
Postat av: Carran

Duktigaduktiga du:) blir inspirerad minsann:)

2011-10-13 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0