Back on track - almost!


Har legat sjuk sen sist jag skrev har pa bloggen. Visade sig vara en vanlig jakla flunsa. Men ojojoj sa jobbigt det ar att ha 40 graders feber i 3 dagars tid nu. Har haft alla diagnoser i boken vid detta laget da jag sa klart hade bade flanksmartor och ont under hoger arcus. Men syrra som man ar sa biter man ihop och vantar ut. Natten till fredag vaknar jag av hurves from hell och jag ligger och skakar tander och fryser anda in till benmargen, fy vale sa hemst det var! Nu ar jag dock ater pa banan igen, nastan! Bart var hemma fran jobb i fredags da jag verkligen inte kunde ta barnen sjalv i detta tillstand. Igar firade vi Cindys 30 ars dag och idag blir det oktoberfest (tivoli) med barnen. Ingen vila ingen ro har inte. Jo en sak jag tvingade mig ut pa var rean pa min sybutik, 1 dollar per monster sa jag kopte pa mig 10 stycken. Nu har jag mycket snyggt att se fram emot och som ni ser ar det faktiskt fina klader till ingen mindra an lilla moi. Nu star la familia och trampar sa jag maste saga hej da for denna gang. Hors snart igen. Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

vilken tur att du är bättre nu och tillbaka på banan.

Tack för samtal igår och det var roligt att höra att det fungerar så bra för dig med LCHF.

Fina mönster också!

Josefine med sin symaskin. Hälsa barnen och Bart med.

kramar mamma

2011-10-10 @ 10:27:29
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0