You are loved


Kalasfina flickor innan vi lamnade lyan for arets Kalkonmiddag.
Finfina lilla familjen min som nyss satt och mos i soffan tillsammans. Sa har ars ar det ju sa att tankarna latt fors till vetskapen om hur jakla tacksam man ar for allt fint man har har i livet. Sommarna fullkomligt spricker och valler over av all karlek och gladje i mitt liv. Alla fina underbara manniskor, nara och langt bort, ni finns i mitt hjarta vart jag an befinner mig. Jag har en san jakla tur med allt, som min syster skulle sagt. Laten nedan spelades i hogtalaren igar nar jag handlade mat och den ar fin. Den kom till mig precis som en paminelse om att jag verkligen maste vara alskad sa mycket fint som finns runt omkring mig. Nu drar vi till Walmart och min alskade syaffar. Noah ska fa vara utan bloja helt och hallet idag sa hall tummarna. Jag njuter av min underbara man och att han ar lite ledig nu idagarna. Det innebar 2 extra hander och det mina vanner ar guld vart!
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka söta tjejor jag ser. Du riktigt strålar och jag blir så glad.

Noha håller så fint i sin lillasyster och pappa Bart kollar in att allt går rätt till.

Ha en fin helg

önskar mamma i Sverige

2011-11-26 @ 15:24:40
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Wow vad fina bilder:) kommer ni hem till jul? Saknar er, Pusskram

2011-11-26 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0