Och mamman da...


Eftersom majoriteten av mina inlagg har inne handlar om di sma sa ska jag darfor nu glatt lagga upp ett om modern. Posar som alla andra mammor gor, gor jag ocksa :) Hittade detta gamla traningslinne i mina gommor och ser numera inte ut som en stoppad korv i det. Gott! Kanner mig starkare an pa lange och gladare. Okej, vissa dagar inte sa mycket. Men JUST idag ska jag riva alla murar och krossa varenda daliga tanke. Det bara bubblar av liv inom mig och jag tar fram det genom att svettas pa mitt alskade hak. Har ett mantra som rullar i skallen: 
May the longtime sun shine upon you, and all love surround you
And the pure light within you guide your way on...

Kommentarer
Postat av: Proud Hubby

You go girl. I remember when I bought that shirt for you and you never wore it cause it was a little snug. You're a hot new mamma.

2011-11-11 @ 20:12:33
Postat av: Susanne

Snygga Josse!

Vilken kämparglöd du har!

Vackert mantra du har också.. Verkligen talande!

kärlek från mamma

2011-11-12 @ 08:26:47
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Snygga du, du är så duktig och kämpar på bra. Ska till mami en sväng i eftermiddag, jag ringer er då så vi kan snacka lite:)

2011-11-13 @ 09:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0