Mini e busig


Kolla sa det ska hjalpas till. Har ar det disken som ar valdigt skojig tycker Mini. Kylen ska vi inte tala om. Oppnar man for att hamta natt och lillan sitter i koket sa far det ga undan, annars har man en liten klatterapa dar i pa 2 roda. Arg blir hon nar man plockar ut henne eller tar bort en mindre bra pryl hon haller pa att utforska. Julgranskulorna hanger hogt upp, men ibland far hon tag pa en som hon satter sig och pillar pa.
Hon har haft ett bad case av diaper rash lillan och har darfor fatt ga med rumpan bar for att vadra rejalt. Men det ar bara det att det sa klart ska kissas lite overallt da. Som igar till exempel satt hon och plaskade i en pol pa kaklet i koket, sa da var det bara att satta na i diskhon och plaska dar istallet. Men da ska hon sa klart skramma slag i sin mamma genom att sta upp hela tiden och helst hoppa over till andra baljan. Naja, ren blev hon i alla fall. Hon ar en frojd var lilla loppa! 
Idag sitter jag har med traningsvarken from hell, lillan tupplurar och Noah kakar pistachnotter och ser pa bompa. Blir en runda till gymmet idag igen tror jag for att varma upp min nagot stela kropp. Maste nog kopa lite nya traningsklader tror jag. Nar byxorna borjar hanga bade fram och bak ar det illa. Bra sa klart att man borjar se resultat pa kroppen sin men illa da man ser ut som hej kom och hjalp mig. Men eftersom jag inte har nagot emot att shoppa sa blir det inga problem att inforskaffa lite nytt och frasht.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hon är så underbar lilla Dilly så mormors hjärta smälter.

kramar Mamma

2011-11-30 @ 21:13:34
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0