Inspiration


Manga saker har i varlden kan inspirera oss till att bli battre manniskor. Idag ar det min nya sybok med de sotaste sma toppar, klanningar och kappor som bara far mig i skapar-"mode". Sen har jag mitt nuvarande syprojekt som kallar pa mig, namligen mitt lapptacke som snart snart ar klart minsann. Killarna var pa bio har tidigare idag sa jag och lillan har haft en myssondag da jag passade pa att plocka lite har hemma. Lillan har hjalpt till lite grann genpm att plocka ut allt ur ladorna igen. Sen har vi dansat loss i vardagsrummet, lillan och jag. Vet ni vad hon gor nu: vinkar! Satt och vinkade hela eftermiddagen igar och ar verkligen sjalaglad at sin nya talang!
Nagot annat som inspirerar ar sa klart dessa sma charmtroll i mitt liv. Sedan jag fatt barn har jag aldrig skratta sa mycket i mitt liv. Detta ar vad som ger mening till livet mina vanner, helt klart. Tack vara dem sa ger man aldrig upp, man maste ju alltid vara stark och finnas for di sma. Na horni, nu kallar symaskinen pa denna morsan sa nu far ni klara er utan mina kloka ord. Ha det nice mina vanner for det vet ni val att jag ska ha

Kommentarer
Postat av: moncan

jattefin bok!!! lycka till med allt...

2011-11-20 @ 21:58:40
Postat av: Susanne

Så underbara barn tillsammans med tomten.

Delilah har blivit en riktigt stor unge och ja vad tiden går.

Noah är så vacker och man smälter i hans fina ögon

Förstår att du är lycklig för din prins och din prinsessa.

varma kramar Mamma

2011-11-21 @ 19:12:13
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0