Tavlar pa mammas blogg

Vill bara rekommendera min alskade mammas fina och intressanta blogg!
Var med och tavla ni med om jattefina prylar :)
Bjuder pa en bild fran i torsdags nar jag tog med barnen till gallerian dar det dansades hiphop vill jag lova. Noah fick en kram av denna goa baver ocksa, sa glad han blev! Idag ska vi traffa en vaninna/ fotograf som ska foreviga familjen Mendonca denna underbara tid i vara liv. Nu ropar lillan pa mig fran sin sang och ar nog vralhungrig nu sa ha en underbar dag my friends for det ska namligen vi ha.


Kommentarer
Postat av: susanne

Tack älskade Josse och du har två biljetter.

kram Mamma

2011-06-26 @ 19:27:05
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0