Loppan


Ja, sa har ser det nu mera ut nar lillan vaknat fran sina naps. Har ligger hon pa rygg och loppar sig och vantar pa att mamma ska komma och ta upp henne. Jag hor henna i baby-monitorn hur hon ligger och jollrar och bara myser dar inne, da vet jag hur jag kommer hitta henne. Hon rullar alltsa runt och ar bara 3 manader gammal. Lika tidig som brorsan kommer hon bli, tom. en manad tidigare vad galler denna nya vana. Kanske for att man ar sa liten och natt? Hur goo kan man bli pa en skala? 
Testing testing...yep, var snorkling utrusting sitter som ett smack. Beach-klanningen liksa. Nu ska jag hoppa i sangen och vanta pa Jonte Blund for nagra ynka timmars somn och sedan borjar var resa till Maui. Borde lagt mig tidigare men en liten loppa har varit vaken med mig och Bart hela kvallen och sen har jag en massa fjarilar i magen over allt som vi nu ska vara med om. Hoppas vi kommer med pa tidiga flighten annars blir det till att vanta pa flyplatsen med en vild Noah nagra timmar. Vi har i alla fall snacks i massor och en massa roliga malar-bocker och annat skoj vi kan forsoka underhalla honom med. Hoppas hoppas att allt gar som plannerat. Ha det gott mina fina sa uppdaterar jag snart igen. XO jojo

Kommentarer
Postat av: susanne

En sådan underbar liten Delilah som vaknar och loppas sig på ett sådant härligt sätt.

Hoppas resan till HAwaii blir härlig och likaså er vistelse där.

Ha det gott

kram mamma

2011-07-22 @ 09:09:40
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0