Budda



Visst ser hon ut som Budda? Forsoker klappa magen ibland for att se om jag kan fa mina onskningar att sla in! Hon brukar oftats bara titta lite konstigt pa mig och sen ge mig ett stort tandlost smile. Att ligga pa mage och bli stark ar allt mer roligt, for kolla bara in sa stabil hon borjar bli. Marker att hon ar inne i en ny fas nu, mycket mer med och storre pa nagot satt. Mer barn och mindre spadbarn for varje dag som gar. Lika snall ar hon, en egenskap hon fatt av sin fina pappa. Noah var och ar mycket mer envis och bestamd. Ska de ske, ska det ske NU! Noah ar mamma upp i dan pa mycket.

Imorse sag det ut sa har nar lillan somnade efter lite kak och vi vantade pa killarna som gjorde sig i ording. Bart foljde med oss till verkstan med Jeepen som maste kollas, natt fel me'n. Kanner mig lite "blue" och nere pa den sista tiden. Har en massa funderingar och tankar som kor runt i skallen. Vad kommer ske i framtiden? Vad vill jag med livet? Vad AR meningen med livet? Ja, manga funderingar som ni kan se och inte latt att nagonsin fa svar pa dessa. Ar ledsen men maste vara stark for mina barn och stackars Bart som inte vet hur han ska fa mig glad igen. Ibland kanns det bara som om varldens problem vilar pa mina axlar. Kan saga att det handlar om att kanna sig ensam fast man ar omringad av underbara. Det handlar om att kanna sig utanfor fast man anda ar med. Knepigt men sant. Jaja, nu ska jag ga och forsoka rycka upp mig med det basta plastret for min sjal...namligen att sy. Eller i alla fall klippa lappar medans jag far langta vidare efter min symaskin som fortfarande befinner sig i Sverige. XO Jossan

Kommentarer
Postat av: susanne

Hoppas du blir på bättre humör.

Det gör ont i mitt hjärta att höra att du är lite nere. Funderingar kring livet kan man ha titt som tätt och svaren får vi väl aldrig men vi blir visare.

Ha en fin dag

krarm momo

2011-07-18 @ 21:52:17
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kära syster, förstår att det är jobbigt för dig. Det gör ont i mitt hjärta och du saknas oss. Finns inte en dag utan att jag tänker på er o saknar er så jag håller på att gå sönder. Nån mening är det väl...men hoppas o ber att du snart ska må bättre kära syster! Pussssss

2011-07-18 @ 23:04:05
URL: http://yogajenny.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Förstår dina livet-tankar!!!...trots att jag bara har 2 timmar "hem"... Mening finns det alltid. USA behöver dig just nu tror jag, men ändå hoppas jag att ni en dag återvänder till Sverige. Många styrkekramar! PS. Lite Skype någon dag?? DS.

2011-07-19 @ 19:08:33
Postat av: Jossan

Tack ni fina underbara! Vi maste alla leva har och nu och oroa oss mindre om morgon-dagen. Love ya! Helena: Jag skypar garna! Nar ar du antraffbar hjartat :)))

2011-07-19 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0