Manga tankar just nu...

http://www.youtube.com/embed/8t-9J3JBJfU?rel=0" Detta musikstycke ar en av latarna som jag hade pa i bakgrunden under min forlossning med Noah. Snacka om att kvinnan besitter en magisk rost. An i dag far det mig att rysa nar jag lyssnar pa det. Lyssna du med och njut! 
...med tanke pa att jag nu befinner mig i vecka 27 kan jag forsta att tankar och drommar standigt handlar om min stundande forlossning. Fick en forvark harom natten som fick mig att vakna och jag blev genast paminnd om det  som komma skall. Jag vet att det kommer gora djavulusiskt ont igen, men man kan inte forklara HUR fordjavligt det kommer bli igen. Smartminnet har trubbats av och det ar val tur det for annars hade nog ingen frivillig manniska gatt och blivit pa smallen igen. Men just denna natt nar jag vaknade upp av en rejal sammandragning kom det tillbaka till mig igen. Jag laddar for en naturlig forlossning aven denna gang men hoppas sa klart pa ett snabbare forlopp nar lillan val vill titta ut. Min mamma ska vara min doula och vem ar mer lamlig for detta an hon som sjalv fott 9 barn helt naturligt. Jag hade ett otroligt fint stod i min underbara man nar jag forloste Noah och vi fick flera ganger hora vilket bra team vi var tillsammans. Det var verkligen det allra haftigaste jag har varit med om och kan med handen pa hjartat saga att mitt liv borjade den stunden jag fick upp Noah pa mitt  brost. Forsta att jag ska fa uppleva detta igen! Det ar bara att folja med nar moder natur tar over min kropp, hanga med i varje for djalvig vark med vetskapen att jag snart ska fa traffa min dotter. 

http://www.youtube.com/embed/4DgLf8hHMgo"
Kolla in denna lanken sa far ni se nagot jag verkligen brinner for. Jag blir glad och stolt nar jag tanker pa hur bra vi har det hemma i Sverige. Vi vardesatter det naturliga i en forlossning och vet att alla vi kvinnor besitter en stark formaga att foda barn bara man later kroppen fixa det.


Kommentarer
Postat av: susanne

Tänk inte på smärtan. Jag kommer att finnas med dig hela tiden så du kan känna dig trygg och lugn. Ta smärtan när den kommer. Nu har du ju inte ont utan fokusera på livet i magen och bara njut.

Ser fram emot att träffa er mina kära

kramar mamma

2011-01-26 @ 19:01:31
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0