Babyshower och sang till Noah


Maste bara beratta for er vad vi hittat pa den senaste tiden. Forst och framst har bus ungen Noah lyckats knuffa ner 2 datorer och krashat de varpa vi varit datorlosa i nagra dagar. Att man inte lar sig? Men han ar sa snabb och ser saker och ting som bus innan man anns hunnit tanka tanken. Barn kommer alltid att vara barn. Boys will be boys. I lordags hade familjen har borta ordnat en liten surprise babyshower med en massa harliga presenter till bus-loppan i magen. Vi fick saker 20 plagg som alla var megasota. Sen fick vi en bouncer i rosa och annat smatt och gott. Nu far vi fixa resten sjalva. Har bland annat precis fatt hemlevererat mjukliften till varan Phil och Ted dar lillan kan sussa gott i nagra manader i alla fall. Tankte anvanda den som en sang i borjan nar vi befinner oss i Sverige. Sen har vi aven kopt det andra satet till vagnen sa nu far vi plats med bada ungarna dar i. Sen ar det bara lite smatt och gott kvar att inhandla men det hinns ju med langre fram. Lagger upp bilder pa allt i ett annt inlagg.
 
I torsdags traffade vi Janeille och hennes barn Jeremiah och Kaylee pa gallerian for en barnklubb dae har darborta. Fort ar det sang och lek med clowner och andra gubbar pa en scen. Fullsmockat med barn som ni kan se. Noah var sa busig och ville helt springa och gomma sig for mig. Han blir lite full i fan nar han traffar sina kusier namligen. Han blir sa glad att han inte vet vart han ska ta vagen. Mamma liksom existerar inte. Full i bus helt enkelt. Vi fick helt enkelt konka med oss barnaskaran till lekplatsen de har lite langre in blan andra affarer. Dar busades det en stund innan Noah ater igen flydde faltet. Da fick det bli karusell-akning istallet och det var en riktig hojdare. Lite protester blev det nar akningen var over och det var dags att hoppa av hasten han satt pa. Jag akte med honom men blev minsann lite yr efter alla dessa varv. Man ar ju lite extra svag for sant nar man ar gravid antar jag.

Annars har vi sa klart tagit oss tiden till att trana lite . 3 ganger denna vecka har jag svettats och lyft lite hederligt skrot. Noah alskar numera barnpassningen pa gymmet och ar en stammis bland alla froknar. De ropar hogt och kommer framch kramar Noah sa fort han kommer in. Han springer numera in nasta utan att ge mig en lite blick. Sedan far jag 1,5 timmars ostord traning och Big momma over here gillar't skarpt. Hoppas pa att kunna trana lite nar jag kommar hem till Sverige igen sa att man inte sackar efter.

Kolla in sa fint vi har det om dagarna. Sol och bla himmel med bergstopparna som sticker upp vid horisonten. Vi passade pa att promminixa over till gymmet haromdan och sa har ser det alltsa ut pa vagen dit. Man kanner verkligen att varen ar pa vag har borta. Faglarna kvittrar och man kan ga helt bar, dvs utan jacka och i flippflopps igen. Underbart ar vad det ar. Maste ibalnd paminna mig om hur gott det ar att ha det sa har, man tar det liksom for givet nar det alltid ar sa har. 

Denna storebrors-sang fick vi av Barts polare da hans son precis vuxit ur den. Den ska fa sig en malning dock innan den ar helt redo. Men Noah har redan tupplurat i den och sover nu gott for natten i den. Det gick helt problemfritt ma ni tro. Han ar sa stor nu Noah som inte langra har sin lilla spjalsang. Lite sorgligt ar det allt att se honom ligga i denna sang nu. Han vaxer lite for fort tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Carran

så söt säng minsann, en stor säng fast i miniformat:) förresten, har du Iphone? det ser nämligen ut som du har Iphonehörlurar?? man kan ringa gratis över hela världen om man har något som kallas viber...så om du har det hade ju det varit bra:)kramar carran

2011-01-23 @ 22:54:43
Postat av: Jossan

Hej underbara sis! Ja, fin sang va? Noah ar sa duktig och somnar sa fint i sin storebrorssang! Nej Jag har inte iphone! Hade dock onskat aom fasen! Love ya...Nar ar du hemma hos jenny eller mamma? Jag vill snacka lite!

2011-01-24 @ 17:42:22
Postat av: susanne

Vad roligt med babyshower. Fina grejor du fick.

Storebror Noah har fått en fin säng.

Det ser ut som du fått stora muskler efter allt tränande.

Själv tränade jag 5 ggr förra veckan.

kram mamma

2011-01-24 @ 18:59:25
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: jossan

Wow sa underbart att hora mamma att du tranar sa mycket! Man mar bra och blir go och glad hela dan, eller hur? Musklerna vet jag inte om de blivit sa mycket storre men gott ar det i alla fall att lyfta skrot! Manga kramar till varldens basta mamma

2011-01-24 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0